KURV 0
LUK

Indkøbskurven er tom

Maxi Zoo kundeservice

Kundeservice hjælpecenter

Få svar på dine spørgsmål her. Vi har samlet svarene på de mest stillede spørgsmål - find svaret herunder og spar tid. Vi besvarer mails og telefonopkald alle hverdage, men der er meget pres på, så vi håber at du vil have tålmodighed med os.

Hvis du ønsker at annullere en ordre, er det vigtigt at du kontakter os på telefon, i stedet for email, så vi kan forsøge at stoppe din ordre fra at blive sendt fra vores lager, før den bliver pakket og sendt. Har du spørgsmål til leveringstid, ordrebekræftelse og meget andet, kan du finde svaret herunder.

De mest stillede spørgsmål

   

Hvis du fortryder dit køb, skal du hurtigst muligt ringe til vores kundeservice. Vi kan ikke garantere, at vi kan nå at annullere din ordre, før den bliver sendt, men vi kan prøve. Bemærk: Du skal ringe, hvis du vil annullere. Vi har to hverdages svartid på mail, og det er ikke sikkert, at vi når til din mail i tide, før den bliver sendt fra vores lager.

Fra vi bekræfter over for dig, at du skal have pengene tilbage, går der op til 10 hverdage, før pengene står på din konto. Det gælder både ved returnerede varer, reklamationer og rabat, som skal tilbagebetales i forbindelse med f.eks. prismatch eller lignende.

I gennemsnit, har vi 1-3 hverdages leveringstid. I visse perioder, kan der være længere leveringstid, hvis der er ekstra travlt. Det vil fremgå af informationsbjælken, øverst på hjemmesiden, hvor mange dages leveringstid, der er.
OBS! Vær opmærksom på, at vores lager har lukket i weekenden, så her pakker vi ikke. Det resulterer i en større mængde ordre til afsendelse mandag morgen. Derfor bør du ikke tælle mandag med, som én af de 1-3 hverdage. Fra pakken forlader vores lager, går der typisk 1-2 hverdage, før du modtager den.

Ja, det kan du altid gøre. Du skal blot huske at medbringe din ordrebekræftelse, som du modtog på mail, da du bestilte. Det er nemlig din kvittering. Bemærk: at pakkesedlen ikke er din ordrebekræftelse og derfor ikke bliver godtaget som kvittering i butikken.

Din ordrebekræftelse kan være landet i dit spamfilter, reklamemails eller uønsket emails. Derfor er det en god ide at tjekke det igennem, da du ofte kan finde din ordrebekræftelse der. Hvis du ikke kan finde din ordrebekræftelse, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice, så gensender vi den. Tjek dog venligst spamfilter, før du kontakter kundeservice.

Vi har 0-3 hverdages levering, når du bestiller click & collect.
Hvis varen er på lager i butikken, modtager du en mail fra os inden for en time. Du skal dog vente på, at du modtager mailen fra os, hvor der står, at din vare ligger klar til afhentning i butikken. Så kører du ikke forgæves. Husk at medbringe din ordrebekræftelse eller den mail, du modtog om, at ordren er klar til afhentning. Vær opmærksom på, at når vi på hjemmesiden skriver, at vi har længere leveringstid på webshopordrer, kan det også have indflydelse på ordrer, bestilt med click & collect.

Hvis varen IKKE er på lager i butikken, bestiller de den fra vores webshop, og derfor kan det tage op til 3 hverdage. Du vil modtage en mail fra os, hvis ikke du kan hente din ordre samme dag. Herefter skal du afvente en mail om, at din ordre ligger klar til afhentning i butikken. Så kører du ikke forgæves. Husk at medbringe din ordrebekræftelse eller den mail, du modtog, da ordren var klar til afhentning. Vær opmærksom på, at når vi på hjemmesiden skriver, at vi har længere leveringstid på webshopordrer, kan det også have indflydelse på ordrer, bestilt med click & collect.

Emner for de mest stillede spørgsmål

fragtbil ikon

Levering & fragt

Online ordre

Online ordre

Fragtbil retur

Retur & reklamationer

Voucher

Killinge- & hvalpevoucher

Brev ikon

Fødselsdag & Poteinfo

Medlemsrabatter

Potemærker & rabatter

Gavekort

Gavekort

Kundetilfredshed

Prismatch & smagsgaranti

Click & collect

Click & collect

Medlemsfordele

Poteklub & medlemskort

Maxi zoo logo

Om Maxi Zoo

Job ikon

Ledige stillinger

Sponsorater

Sponsorater & donation

Dokument ikon

Vilkår & betingelser

Q&A ikon

Varer & sortiment

Har du ikke fået svar på dit spørgsmål?

Gode råd når du kontakter kundeservice

  • Hav dit ordrenummer klar
    Hav ordrenummeret klar når du ringer til os, så vi kan finde dig og din ordre i vores system. Hvis du skriver en mail til os, bør du skrive ordrenummeret i mailen, så vi kan finde dig i systemet.
  • Vær specifik og giv så meget information som muligt
    Hvis det drejer sig om et produkt, så skriv hvilket produkt og gerne varenummeret. Det kan du finde sammen med produktet på vores hjemmeside. Skriv også gerne, hvilken butik, du har handlet i eller ønsker at finde produktet i. Jo mere information, vi har, desto bedre og hurtigere kan vi hjælpe.
  • Send billeder med ved reklamationer
    Send billeder med, hvis din henvendelse drejer sig om et produkt, der fx er gået i stykker under transport, leveret forkert eller har en fejl. Jo mere, vi ved, desto bedre kan vi hjælpe. Du kan skrive til os på kundeservice@maxizoo.dk
70 25 21 07

Mandag - fredag kl. 9-15
Telefonen er lukket kl. 12-13

kundeservice@maxizoo.dk

Vi besvarer mails inden for 24 timer på hverdage.
Bemærk, at ved travlhed som fx Black Friday, Cyber Monday og julen, kan svartiden være forlænget.