Poteklubben er gået digital. Opdater din profil her, for at bibeholde din rabat.

Ofte stillede spørgsmål om online ordre

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse - hvad gør jeg?

Når du lægger en ordre på maxizoo.dk, modtager du først en mail, som bekræfter at vi har modtaget din ordre. Din ordrebekræftelse afsendes først når vi afsender din ordre fra vores lager, eller når din ordre er klar til afhentning i butikken (ved Click & Collect).

Din "Tak for din ordre"-mail og din ordrebekræftelse kan være landet i dit spamfilter, reklamemails eller uønsket emails. Derfor er det en god ide at tjekke det igennem, da du ofte kan finde dine mails fra Maxi Zoo der. Hvis du ikke kan finde din ordrebekræftelse, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice, så gensender vi den. Tjek dog venligst spamfilter, før du kontakter kundeservice.

Hvorfor melder den fejl, når jeg indtaster mit medlemsnummer?

Du kan ikke længere bruge medlemsnummeret på dit medlemskort, når du handler på maxizoo.dk. Du skal i stedet indtaste din medlemstype i rabatkode feltet; dvs "bronze", "sølv" eller "guld". Medlemstypen vil blive holdt op imod registrerede emailadresse, for at verificere. Husk at alle nye potemedlemmer automatisk er bronzemedlemmer og dermed får 4% rabat.

Du kan læse mere om hvordan du kan tilmelde dig poteklubben og optjene medlemsrabatter, så du kan få bronze-, sølv- eller guldkort.

Jeg har problemer med betaling. Hvad gør jeg?

Oplever du problemer med betaling, skal du starte med at sikre, at du har indtastet alle oplysninger rigtigt. Du skal også sikre, at du har brugt det rigtige betalingskort. Vær opmærksom på, at fx MasterCard og MasterCard Debit er to forskellige kort. Det samme er Visa og Visa Electron. Du kan også betale med MobilePay. Oplever du stadig problemer, kontakt da vores kundeservice.

Jeg kan ikke logge ind, når jeg skal bestille. Hvorfor?

Du skal ikke logge ind for at handle på vores webshop. Derfor har du hverken brug for brugernavn eller kodeord. Du skal blot handle alt det, du har lyst til.

Jeg har betalt, men I har ikke sendt varen. Hvorfor?

Når du bestiller på vores webshop, skal du godkende, at vi må trække penge på dit kort. Herefter bliver pengene reserveret på kortet, og mange kunder tror, at vi nu har trukket pengene. Det har vi ikke. Vi trækker først pengene, når vi sender din ordre fra vores lager. Fra vi har sendt ordren fra vores lager, kan der gå 1-3 hverdage før du modtager ordren, afhængigt af travlhed.

Vær opmærksom på at du først modtager en mail, hvori vi bekræfter at vi har modtaget din bestilling. Dette er ikke en ordrebekræftelse. Hvis det viser sig at vi ikke kan sende alle varer i ordren, vil du modtage en mail med en ordrebekræftelse på de varer, som vi kan sende til dig. Du vil kun betale for de varer, som vi sender. Pengene bliver først trukket, når ordren sendes.

Kan jeg returnere eller ombytte i en butik, selvom jeg har handlet online?

Ja, det kan du altid gøre. Du skal blot huske at medbringe din ordrebekræftelse, som du modtog på mail, da ordren blev afsendt fra vores lager. Det er nemlig din kvittering. Bemærk: at pakkesedlen ikke er din ordrebekræftelse og derfor ikke bliver godtaget som kvittering i butikken.

Jeg ønsker at returnere min ordre fra webshoppen. Hvordan gør jeg det?

Hvis du ønsker at returnere varer, du har købt på vores webshop, så kan du gøre det på to måder:

1. Du kan udfylde fortrydelsesformularen og sende varerne tilbage til vores lager. Adressen står på formularen. Her skal du være opmærksom på, at du selv skal betale portoen. Når vi modtager varen, kører vi den retur og sætter gang i tilbagebetaling af dine penge. Bemærk, at på denne måde, kan der gå op til 3 uger, før du kan se pengene på din konto.
2. Du kan også returnere i en af vores fysiske butikker. Du skal blot huske at medbringe din ordrebekræftelse, som du modtog på mail, da ordren blev afsendt fra vores lager. Det er nemlig din kvittering. Bemærk: Pakkesedlen ikke er din ordrebekræftelse og derfor ikke bliver godtaget som kvittering i butikken.

Hvor lang tid går der før jeg kan hente min Click & Collect ordre?

Vi har 0-3 hverdages levering, når du bestiller click & collect.
Hvis varen er på lager i butikken, modtager du en mail fra os inden for en time. Du skal dog vente på, at du modtager mailen fra os, hvor der står, at din vare ligger klar til afhentning i butikken. Så kører du ikke forgæves. Husk at medbringe din ordrebekræftelse eller den mail, du modtog om, at ordren er klar til afhentning. Vær opmærksom på, at når vi på hjemmesiden skriver, at vi har længere leveringstid på webshopordrer, kan det også have indflydelse på ordrer, bestilt med click & collect.

Hvis varen IKKE er på lager i butikken, bestiller de den fra vores webshop, og derfor kan det tage op til 3 hverdage. Du vil modtage en mail fra os, hvis ikke du kan hente din ordre samme dag. Herefter skal du afvente en mail om, at din ordre ligger klar til afhentning i butikken. Så kører du ikke forgæves. Husk at medbringe din ordrebekræftelse eller den mail, du modtog, da ordren var klar til afhentning. Vær opmærksom på, at når vi på hjemmesiden skriver, at vi har længere leveringstid på webshopordrer, kan det også have indflydelse på ordrer, bestilt med click & collect.

Har du ikke fået svar på dit spørgsmål?

Gode råd når du kontakter kundeservice

  • Hav dit ordrenummer klar
    Hav ordrenummeret klar når du ringer til os, så vi kan finde dig og din ordre i vores system. Hvis du skriver en mail til os, bør du skrive ordrenummeret i mailen, så vi kan finde dig i systemet.
  • Vær specifik og giv så meget information som muligt
    Hvis det drejer sig om et produkt, så skriv hvilket produkt og gerne varenummeret. Det kan du finde sammen med produktet på vores hjemmeside. Skriv også gerne, hvilken butik, du har handlet i eller ønsker at finde produktet i. Jo mere information, vi har, desto bedre og hurtigere kan vi hjælpe.
  • Send billeder med ved reklamationer
    Send billeder med, hvis din henvendelse drejer sig om et produkt, der fx er gået i stykker under transport, leveret forkert eller har en fejl. Jo mere, vi ved, desto bedre kan vi hjælpe. Du kan skrive til os på kundeservice@maxizoo.dk
  • Bemærk venligst at vores kundeservice ikke tager imod jobansøgninger, heller ikke uopfordrede. Du kan søge et job i Maxi Zoo via vores jobsite. Vi tager ikke imod uopfordrede ansøgninger.