Hvad sker der den 9. september 2025?
Hvad sker der den 9. september 2025?
Poteklubben bliver digital! Det bliver muligt at logge ind på din egen medlemsprofil på maxizoo.dk, hvor du bl.a. kan:
- se din personlige medlemsprofil
- tilføje og redigere dine kæledyr
- finde dine kvitteringer fra Maxi Zoo (køb efter 9. september)
- følge status på din medlemsrabat
Klik her for at logge ind.
Mister jeg min rabat den 9. september 2025?
Mister jeg min rabat den 9. september 2025?
Nej, du mister ikke din rabat. Du beholder faktisk din rabat i minimum 1 år frem til den 9. september 2026. Hvis du er bronze- eller sølvmedlem kan du også stige i niveau i løbet af det år.
Klik her for at læse mere om medlemsrabat.
Skal jeg stadig samle mærker?
Skal jeg stadig samle mærker?
Nej, det er slut med at samle klistermærker i samlehæfter! Fremover bliver dine køb registreret på det mobilnummer, som du oplyser til personalet eller den mail, du bruger til dine online køb.
Hvordan opretter jeg en profil?
Hvordan opretter jeg en profil?
Du opretter nemt en profil ved at klikke her og udfylde formularen.
Er du allerede medlem af Poteklubben i dag? Klik her.
Hvordan logger jeg ind?
Hvordan logger jeg ind?
Klik her for at logge ind. Ellers kan du altid logge ind, når du er inde på maxizoo.dk, ved at klikke på “Log ind” oppe i toppen.
Her skal du skrive din e-mail og efterfølgende får du tilsendt en 6-cifret kode i din indbakke, som du skal bruge som kode til at logge ind med. Du skal ikke oprette din egen kode, som du skal huske hver gang – du får tilsendt en ny ved hvert login.
Hvorfor kan jeg logge ind uden at være medlem af Poteklubben?
Hvorfor kan jeg logge ind uden at være medlem af Poteklubben?
Alle kan logge ind på vores side, men for at kunne optjene medlemsrabat, tilføje sine kæledyr, få en hvalpe- og killingevoucher og modtage vores nyhedsbrev, skal man være en del af Poteklubben.
Hvis du ikke er medlem af Poteklubben, og du logger ind på din profil, kan du kun se dine online ordre.
Hvordan bruger jeg min medlemsrabat i butikkerne?
Hvordan bruger jeg min medlemsrabat i butikkerne?
Når du står ved kassen, skal du fortælle personalet dit mobilnummer, så de kan slå dig op i vores system. Herefter vil din medlemsrabat blive tilføjet på købet, din kvittering vil blive tilføjet på din medlemsprofil og du opsparer værdi til at stige til næste medlemsrabatniveau.
Det er vigtigt, at du har været inde og aktivere din medlemsrabat én gang efter den 9. september 2025. Det tager kun 10 sekunder – klik her for at aktivere.
Hvordan bruger jeg min medlemsrabat online?
Hvordan bruger jeg min medlemsrabat online?
Når du handler på vores hjemmeside, så skal du bare indtaste den e-mail, som er registreret på din medlemsprofil, og så bliver medlemsrabatten automatisk tilføjet.
Hvorfor kan jeg ikke bruge min medlemsrabat?
Hvorfor kan jeg ikke bruge min medlemsrabat?
Vi har opdateret Poteklubben og gjort den digital den 9. september 2025, og for at gøre brug af din medlemsrabat efter denne dato skal du give samtykke til, at vi bl.a. må gemme din købshistorik på din profil til at udregne din medlemsrabat og du kan finde dine kvitteringer på din profil.
Det tager 10 sekunder og kan gøres ved at klikke her.
Hvordan aktiverer jeg min medlemsrabat?
Hvordan aktiverer jeg min medlemsrabat?
Hvis du allerede er Potemedlem, så gør du det ved at klikke her.
Hvis du ikke er Potemedlem i forvejen, skal du oprette dig som medlem ved at klikke her.
Min medlemsrabat er ikke korrekt på min profil?
Min medlemsrabat er ikke korrekt på min profil?
Stemmer din medlemsrabat ikke overens med, hvad du fik før den 9. september 2025? Så skal du kontakte vores kundeservice, så vi kan slå dig op i vores gamle system og se, om der er sket en teknisk fejl i overførsel af data.
Du skal skrive til vores kundeservicemail: kundeservice@maxizoo.dk.
Hvilke fordele er der i Poteklubben?
Hvilke fordele er der i Poteklubben?
Når du er medlem af Poteklubben, får du bl.a.
- medlemsrabat – op til 10% rabat
- fødselsdagsgaver til dine kæledyr
- hvalpe- og killingevoucher
- dit eget medlemslogin
- kvitteringer samlet på din medlemsprofil
- nyhedsbreve direkte i indbakken med vores bedste tilbud
- rabatter og tilbud hos vores samarbejdspartnere
Hvordan optjener jeg medlemsrabat?
Hvordan optjener jeg medlemsrabat?
Når du er medlem i Poteklubben og bruger din medlemsrabat i vores butikker eller webshop, så optjener du medlemsrabat. Herunder kan du se, hvor du skal handle for om inden for de sidste 365 dage for at nå et bestemt niveau:
Bronze: Intet minimumskøb - 4% rabat
Sølv: 2.500 kr. - 6% rabat
Guld: 9.000 kr. 10% rabat
Din medlemsrabat er dynamisk, og din rabat afspejler, hvor meget du har handlet for i de sidste 365 dage. Så hvis du når at handle for 9.000 kr. et år og opnår guldmedlemskab, beholder du ikke det for evigt.
På din medlemsprofil under “medlemsrabat” kan du se, hvad din status er på medlemsrabat.
Hvorfor kan jeg ikke beholde mit medlemsniveau for evigt?
Hvorfor kan jeg ikke beholde mit medlemsniveau for evigt?
Tanken med vores medlemsrabat er at belønne voresloyale kunder. Sådan var det helt fra start i 2016, og sådan er det også nu – bare uden mærker og hæfter.
Medlemsrabatten i Poteklubben er dynamisk og afhænger af, hvor meget du handler for i løbet af 365 dage.
Så meget skal du som minimum handle for om måneden i gennemsnit for at opnå:
- bronze: 0 kr.
- sølv: 208 kr. hver måned
- guld: 750 kr. hver måned
Du kan læse mere om medlemsrabatten her.
Kan jeg framelde mig nyhedsbreve?
Kan jeg framelde mig nyhedsbreve?
Du kan framelde dig vores nyhedsbreve på to måder.
Nede i bunden af alle vores mails er der en “afmeld nyhedsbrev”-knap, som du kan klikke på. Alternativt kan du logge ind på din medlemsprofil og gå ind under “Mine tilladelser”.
Hvorfor modtager jeg ikke nyhedsbreve?
Hvorfor modtager jeg ikke nyhedsbreve?
Inde på din medlemsprofil under “Mine tilladelser” kan du se, om du har givet os lov til at sende dig e-mails. Hvis du har givet os lov, men stadig ikke modtager mails fra os, skal du tjekke dit spamfilter (det hedder “promoveringer” i gmail), måske er mailen fra os landet der?
Hvis du stadig ikke kan finde vores mails, så kontakt vores kundeservice. Du skal skrive til vores kundeservicemail: kundeservice@maxizoo.dk.
Kan jeg stadig bruge mit fysiske medlemskort?
Kan jeg stadig bruge mit fysiske medlemskort?
Nej, det kan du desværre ikke. For at vi skal kunne finde din profil i vores system, er vi nødt til at bruge dit mobilnummer, så vi på den måde også kan lave beregningen af din medlemsrabat.
Hvorfor skal jeg ikke oprette min egen kode?
Hvorfor skal jeg ikke oprette min egen kode?
Du skal ikke oprette en kode, som du skal huske i Poteklubben. I stedet skal du blot indtaste den e-mail, som du har tilmeldt dig med, og så får du tilsendt en 6-cifret kode direkte i din indbakke. Så slipper du for besværet med at huske på dine koder.
Hvorfor kan jeg ikke ændre min e-mail på min profil?
Hvorfor kan jeg ikke ændre min e-mail på min profil?
Årsagen er, at dit medlemskab er ’hængt op’ på din mailadresse. Derfor er det os, der skal ændre mailadressen for dig. Det gør vi på et øjeblik, hvis du blot skriver os en mail med den mailadresse, du er registreret på nu og den, du vil bruge fremover. Du skal skrive til vores kundeservicemail: kundeservice@maxizoo.dk.
Hvor finder jeg mine kvitteringer?
Hvor finder jeg mine kvitteringer?
Du finder nemt dine kvitteringer på din profil. Klik her for at logge ind og tryk derefter på Mine køb, så kan du se dine køb i Maxi Zoo, hvor du har brugt medlemsrabat.
Hvorfor kan jeg ikke se mine gamle kvitteringer?
Hvorfor kan jeg ikke se mine gamle kvitteringer?
Digitale kvitteringer blev først indført den 9. september 2025, så det er kun køb foretaget efter den dato, hvor du har oplyst til telefonnummer til personalet, der er blevet gemt på din profil.
Hvis du har handlet online på maxizoo.dk efter den 11. juli, så kan du også finde disse køb under Mine køb.
Jeg kan ikke finde en kvittering, som er efter den 9. september?
Jeg kan ikke finde en kvittering, som er efter den 9. september?
Hvis du oplyste dit mobilnummer til personalet, men du stadig ikke kan finde din kvittering på din profil, kan det være pga. 1) manglede marketingsamtykke på din profil eller 2) en tastefejl.
Tjek, om du har godkendt marketingsamtykke til bl.a. kvitteringer her. Der kan også være sket en tastefejl, og så skal du skrive til vores kundeservicemail: kundeservice@maxizoo.dk.
Hvor tilføjer jeg kæledyr på min profil?
Hvor tilføjer jeg kæledyr på min profil?
Det gør du nemt på din medlemsprofil under “Mine kæledyr”. Du kan tilføje op til 5 kæledyr, og vi sender en lille gave i din indbakke hvert år til deres fødselsdag.
Hvorfor har mit kæledyr ikke fået sin fødselsdagsgave?
Hvorfor har mit kæledyr ikke fået sin fødselsdagsgave?
Vores motto er, at ingen kæledyr skal snydes for fødselsdagsgaver! Vi sender en mail 2 dage før den oplyste fødselsdag på din medlemsprofil. Hvis du ikke kan finde mailen fra os, kan det være, at den er endt i dit spamfilter eller pga. en teknisk udfordring, og så skal du kontakte vores kundeservice. Du skal skrive til vores kundeservicemail: kundeservice@maxizoo.dk.
Hvordan bestiller jeg en hvalpe- eller killingevoucher?
Hvordan bestiller jeg en hvalpe- eller killingevoucher?
Det gør du nemt ved at klikke her, og så sparer du 20% på dit første køb til din hvalp eller killing.
Voucheren skal bestilles, inden hvalpen eller killingen er 1 år gammel. Der kan kun bestilles én hvalpe-/killingevoucher pr. år pr. husstand. Voucheren kan kun indløses én gang. Rabatten gælder kun på hvalpe- og killingeprodukter.
Hvorfor har jeg ikke fået min hvalpe- eller killingevoucher?
Hvorfor har jeg ikke fået min hvalpe- eller killingevoucher?
Når du har tilmeldt dig, så modtager du en mail med din voucher inden for 5 minutter.
Hvis du ikke kan finde mailen fra os, kan det være, at den er endt i dit spamfilter eller fordi du allerede har modtaget en hvalpe- eller killingevoucher inden for de seneste 365 dage.
Hvis det ikke er tilfældet, så skal du kontakte vores kundeservice. Du skal skrive til vores kundeservicemail: kundeservice@maxizoo.dk.
Hvordan benytter jeg mig af jeres samarbejdsaftaler i Poteklubben
Hvordan benytter jeg mig af jeres samarbejdsaftaler i Poteklubben
Du kan læse mere om vores samarbejdspartnere og hvordan du opnår rabat hos dem på vores samarbejdspartner side.