Ofte stillede spørgsmål om levering, fragt, samt Click & Collect

Hvor lang tid kan jeg forvente, der går, før jeg modtager min pakke?

Du kan forvente, at der går den tid, vi skriver i bjælken, øverst på hjemmesiden. I nogle perioder, er vi hurtige og kan levere fra dag til dag. På andre tidspunkter har vi kampagner, gode tilbud eller andre situationer, der gør, at webshoppen har travlt og skal bruge længere tid på at sende. Vi opdaterer vores leveringstid, hvis den bliver ændret. Det normale er 1-3 hverdage.

Hvad betyder ’Fri fragt over 499,-'?

Ved køb over 499 kr. er levering gratis uanset leveringsmetode. Ved køb under 499 kr. koster levering 39,50 kr. Ved køb med leveringsmetoden Click & Collect er altid gratis. Man skal handle for minimum 200 kr. for at gennemføre et køb på maxizoo.dk Læs om vores generelle fragtpriser og leveringsbetingelser

Hvordan fungerer GLS levering til døren (privatlevering)?

Ved privatlevering, bliver din ordre leveret på den adresse, du har angivet, da du lagde bestillingen. Vi har kun mulighed for at sende din ordre til en privatadresse, hvis pakken kan stilles et sted på adressen – også kaldet Flexlevering. Derfor skal der anføres et sted, hvor pakken må stilles på adressen, når du lægger din bestilling. Det kan f.eks. være i carporten, foran døren eller lign. Hvis der ikke anføres et sted, vil GLS chaufføren selv vælge et sted at stille pakken – typisk foran hoveddøren.

Bemærk at GLS chaufføren ikke ringer på døren ved levering – pakken bliver blot stillet det anførte sted. Du vil modtage en email fra GLS, når pakken er stillet på adressen.
Levering til privatadresse / Flexlevering er på eget ansvar.

Vær venligst opmærksom på:

  • Pakker over 20 kg. leveres kun i stueplan
  • GLS leverer ikke i weekenden eller på helligdage
  • GLS har ikke mulighed for at ringe til dig inden levering

Kan jeg hente min click & collect ordre samme dag?

Vi har 0-3 hverdages levering, når du bestiller click & collect. Er varen hjemme i butikken, modtager du en mail fra os inden for en time. Du skal dog vente på, at du modtager den mail fra os, hvor der står, at din vare ligger klar til afhentning i butikken. Så kører du ikke forgæves. Husk at medbringe din ordrebekræftelse eller den mail, du modtog om, at varen er klar til afhentning. Vær opmærksom på, at når vi på hjemmesiden skriver, at vi har længere leveringstid på webshop ordrer, har det også indflydelse på ordre, bestilt med click & collect.

Hvorfor kan der gå flere dage, før jeg kan hente min click & collect?

Hvis ikke butikken har din vare hjemme, bestiller de den fra vores webshop, og derfor kan det tage op til tre hverdage. Vi sender en mail, der informerer dig om det, hvis det er tilfældet.
Du skal dog vente på, at du modtager en mail fra os, hvor der står, at din ordre ligger klar til afhentning i butikken. Så kører du ikke forgæves.

Husk at medbringe din ordrebekræftelse eller den mail, du modtog, da varen var klar til afhentning. Vær opmærksom på, at når vi på hjemmesiden skriver, at vi har længere leveringstid på webshop ordrer, har det også indflydelse på ordre, bestilt med click & collect.

Kan jeg få en anden til at hente min click & collect ordre?

Ja, det kan du godt. Den, der henter din pakke, skal blot medbringe din ordrebekræftelse eller den mail, du modtog, da din ordre var klar til afhentning.

Hvor lang tid har jeg til at hente min click & collect ordre?

Din ordre ligger i vores butik i 14 dage efter, vi har skrevet til dig, at den er klar til afhentning. Herefter annullerer vi den og refunderer din penge til det kort, du betalte med, da du bestilte.

Har du ikke fået svar på dit spørgsmål?

Gode råd når du kontakter kundeservice

  • Hav dit ordrenummer klar
    Hav ordrenummeret klar når du ringer til os, så vi kan finde dig og din ordre i vores system. Hvis du skriver en mail til os, bør du skrive ordrenummeret i mailen, så vi kan finde dig i systemet.
  • Vær specifik og giv så meget information som muligt
    Hvis det drejer sig om et produkt, så skriv hvilket produkt og gerne varenummeret. Det kan du finde sammen med produktet på vores hjemmeside. Skriv også gerne, hvilken butik, du har handlet i eller ønsker at finde produktet i. Jo mere information, vi har, desto bedre og hurtigere kan vi hjælpe.
  • Send billeder med ved reklamationer
    Send billeder med, hvis din henvendelse drejer sig om et produkt, der fx er gået i stykker under transport, leveret forkert eller har en fejl. Jo mere, vi ved, desto bedre kan vi hjælpe. Du kan skrive til os på kundeservice@maxizoo.dk
  • Bemærk venligst at vores kundeservice ikke tager imod jobansøgninger, heller ikke uopfordrede. Du kan søge et job i Maxi Zoo via vores jobsite. Vi tager ikke imod uopfordrede ansøgninger.