Ofte stillede spørgsmål om prismatch
Hvad er prismatch?
Hvad er prismatch?
Prismatch betyder, at vi i Maxi Zoo matcher laveste priser på markedet. Hos Maxi Zoo stræber vi efter at have det bredeste udvalg af varer til de laveste priser. Nogle gange er der dog nogle af vores konkurrenter, som tilbyder en identisk vare billigere end vi gør. I det tilfælde matcher vi prisen!
Du skal blot kunne fremvise dokumentation for at varen sælges til den lavere pris et andet sted, på det samme tidspunkt som du foretager købet hos os. Dokumentation kan f.eks. være bon, billede, link til varen i en webshop, annonce eller tilbudsavis.
Prismatcher I alt?
Prismatcher I alt?
Vi prismatcher alle varer, som vi har i vores sortiment. Finder du en af de varer, vi forhandler, billigere, kan du altid prismatche hos os. Vi prismatcher en-til-en, hvilket betyder, at vi ikke prismatcher kilopris eller stykpris, men hele tilbuddet, du har fundet. For at gøre brug af prismatch, skal du kunne dokumentere, at du kan få varen billigere. Tilbuddet skal være aktuelt og gældende. Et screenshot er derfor ikke nok dokumentation.
Får jeg min medlemsrabat oven i min prismatch?
Får jeg min medlemsrabat oven i min prismatch?
Ja, hvis du er medlem hos os og er bronze-, sølv eller guldmedlem, så får du din rabat, efter din prismatch er lavet.
Kan jeg kombinere prismatch med tilbud i Maxi Zoo?
Kan jeg kombinere prismatch med tilbud i Maxi Zoo?
Nej, det kan du ikke. Vores prismatch er et match af prisen hos en konkurrent, der sikrer, at du får varen billigst muligt. Men vi matcher ikke prisen og giver dig vores tilbud yderligere oveni.
For eksempel: En vare, der normalt koster 200 kr. hos Maxi Zoo, er på tilbud med 20 %, og koster nu 160 kr. Hos konkurrenten har du fundet varen til 150 kr. Her matcher vi prisen, så du får den laveste pris, altså 150 kr. Ved prisen på 160 kr., har du allerede fået 20 %, så prismatchet til de 150 kr. er rent match, dvs. en tilretning af din pris, så du får den laveste pris.
Dette gælder også for vouchere og øvrige rabatkuponer. Prismatch kan ikke kombineres med anden rabat end din medlemsrabat.
Hvorfor trækker I det fulde beløb, når jeg har bedt om prismatch?
Hvorfor trækker I det fulde beløb, når jeg har bedt om prismatch?
Når du lægger en ordre i webshoppen og du øsnker at prismatche en eller flere varer i ordren, skal du nu udfylde en formular, for at modtage dit prismatch.
Herefter vil din anmodning om prismatch blive håndteret manuelt. Det betyder, at vi skal godkende prismatchen i henhold til vores vilkår, før du får den. Det gælder også, selvom du har været i kontakt med vores kundeservice først. Når prismatchen er godkendt, får du en mail, og vi sætter gang i refunderingen af dine penge. Det kan tage op til 10-14 hverdage, før du kan se beløbet på din konto.
Hvordan prismatcher jeg, når jeg handler online?
Hvordan prismatcher jeg, når jeg handler online?
Du kan sagtens prismatche, når du handler online. Du skal blot udfylde denne formular samme dag, som du lægger din ordre, så sørger vi for at matche prisen. Det er ikke nok at oplyse, hvilken webshop, vi kan finde tilbuddet på. For at sikre, at vi matcher prisen, skal du udfylde alle de nødvendige informationer, som er angivet i formularen. Bemærk, at tilbuddet skal være gældende på den dag, du bestiller.