Ny tilbudsavis ude nu - se tilbud

Kundeservice hjælpecenter

Få svar på dine spørgsmål her. Vi har samlet svarene på de mest stillede spørgsmål - find svaret herunder og spar tid. Vi besvarer mails og telefonopkald alle hverdage, men der er meget pres på, så vi håber at du vil have tålmodighed med os.

Hvis du ønsker at annullere en ordre, er det vigtigt at du kontakter os på telefon, i stedet for email, så vi kan forsøge at stoppe din ordre fra at blive sendt fra vores lager, før den bliver pakket og sendt. Har du spørgsmål til leveringstid, ordrebekræftelse og meget andet, kan du finde svaret herunder.

Ofte stillede spørgsmål

Kan jeg annullere en online ordre?

Hvis du fortryder dit køb, skal du hurtigst muligt ringe til vores kundeservice på tlf. 70 25 21 07. Vi kan ikke garantere, at vi kan nå at annullere din ordre, før den bliver sendt, men vi kan prøve. Bemærk: Du skal ringe, hvis du vil annullere. Vi har to hverdages svartid på mail, og det er ikke sikkert, at vi når til din mail i tide, før den bliver sendt fra vores lager.

Hvor længe skal jeg vente på at få penge retur?

Fra vi bekræfter over for dig, at du skal have pengene tilbage, går der op til 10 hverdage, før pengene står på din konto. Det gælder både ved returnerede varer, reklamationer og rabat, som skal tilbagebetales i forbindelse med f.eks. prismatch eller lignende.

Hvor lang leveringstid er der?

I gennemsnit, har vi 1-3 hverdages leveringstid. I visse perioder, kan der være længere leveringstid, hvis der er ekstra travlt. Det vil fremgå af informationsbjælken, øverst på hjemmesiden, hvor mange dages leveringstid, der er.
OBS! Vær opmærksom på, at vores lager har lukket i weekenden, så her pakker vi ikke. Det resulterer i en større mængde ordre til afsendelse mandag morgen. Derfor bør du ikke tælle mandag med, som én af de 1-3 hverdage. Fra pakken forlader vores lager, går der typisk 1-2 hverdage, før du modtager den.

Kan jeg returnere en vare jeg har købt online, i en butik?

Ja, det kan du altid gøre. Du skal blot huske at medbringe din ordrebekræftelse, som du modtog på mail, da ordren blev afsendt fra vores lager. Det er nemlig din kvittering. Bemærk: at pakkesedlen ikke er din ordrebekræftelse og derfor ikke bliver godtaget som kvittering i butikken.

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse - hvad gør jeg?

Når du lægger en ordre på maxizoo.dk, modtager du først en mail, som bekræfter at vi har modtaget din ordre. Din ordrebekræftelse afsendes først når vi afsender din ordre fra vores lager, eller når din ordre er afhentet i butikken (ved Click & Collect).

Din "Tak for din ordre"-mail og din ordrebekræftelse kan være landet i dit spamfilter, reklamemails eller uønsket emails. Derfor er det en god ide at tjekke det igennem, da du ofte kan finde dine mails fra Maxi Zoo der. Hvis du ikke kan finde din ordrebekræftelse, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice, så gensender vi den. Tjek dog venligst spamfilter, før du kontakter kundeservice.

Hvor lang tid går der før jeg kan hente min Click & collect ordre?

Vi har 0-3 hverdages levering, når du bestiller click & collect.

Hvis varen er på lager i butikken, modtager du en mail fra os inden for en time. Du skal dog vente på, at du modtager mailen fra os, hvor der står, at din ordre ligger klar til afhentning i butikken. Så kører du ikke forgæves. Husk at medbringe din ordrebekræftelse eller den mail, du modtog om, at ordren er klar til afhentning. Vær opmærksom på, at når vi på hjemmesiden skriver, at vi har længere leveringstid på webshopordrer, kan det også have indflydelse på ordrer, bestilt med click & collect.

Hvis varen IKKE er på lager i butikken, bestiller de den fra vores webshop, og derfor kan det tage op til 3 hverdage. Du vil modtage en mail fra os, hvis ikke du kan hente din ordre samme dag. Herefter skal du afvente en mail om, at din ordre ligger klar til afhentning i butikken. Så kører du ikke forgæves. Husk at medbringe din ordrebekræftelse eller den mail, du modtog, da ordren var klar til afhentning. Vær opmærksom på, at når vi på hjemmesiden skriver, at vi har længere leveringstid på webshopordrer, kan det også have indflydelse på ordrer, bestilt med click & collect.

Ofte stillede spørgsmål temaer

  • Online ordre

    Få svar på ofte stillede spørgsmål omkring online ordre, ordrebekræftelse, betaling online og meget mere.

  • Retur & reklamation

    Få svar på ofte stillede spørgsmål om returnering og reklamationer.

  • Levering, fragt, samt Click & Collect

    Få svar på ofte stillede spørgsmål vedr. Click & Collect, levering og fragt.

  • Poteklubben, medlemsrabat & fordele

    Få svar på ofte stillede spørgsmål vedr. Poteklubben, medlemsrabat, vouchere og potemærker.

Kontakt kundeservice

Skal du prismatche en online ordre? Brug denne formular.

Skal du have medlemsrabat på en online ordre, hvor du har brugt en rabatkode i samme ordre? Udfyld nedenstående formular - husk at udfylde ordrenummer og medlemstype. Du kan ikke længere bruge medlemsnummer i rabatkodefeltet, når du handler online. Du kan anvende medlemstype.

Stadig brug for hjælp?

Kontakt vores kundeservice direkte

Husk at hvis du skal annullere en ordre, bedes du ringe til kundeservice. De fleste andre henvendelser kan se ske via kontaktformular eller mail. Vi sidder dog altid klar ved telefonen, til at hjælpe, mandag-fredag fra kl. 9-15 (lukket kl. 12-13).